Producent reklam
Jako producent reklam, Northvision oferuje Państwu kompleksowe usługi w zakresie reklamy zewnętrznej, świetlnej i wielkoformatowej. Dla naszych klientów wykonujemy między innymi litery 3D led, kasetony, litery przestrzenne, pylony, semafory, tablice I banery.
Jesteśmy producentem reklamy zewnętrznej zwanej również reklamą outdoor i reklamą OOH (z ang. out of home). Reklama ta jest obecna poza miejscem zamieszkania konsumenta. Dociera do odbiorców w momencie, gdy są oni poza swoim domem. Reklama zewnętrzna to tym samym te środki reklamowe, które prezentowane są poza budynkami za pośrednictwem określonych nośników. Na ogół wykorzystywana jest przy ruchliwych ciągach komunikacyjnych czy w miejscach użyteczności publicznej.
Reklama outdoor ma różne formy. Najpopularniejsze z nich to reklama wielkoformatowa (na ogół na ścianach dużych budynków), plakaty, afisze, billboardy (tablice reklamowe), citylighty (tablice reklamowe podświetlane od wewnątrz), litery przestrzenne, szyldy,diapazony (niepodświetlane tablice reklamowe), banery, reklamy na środkach transportu (z ang. car wrapping), k-boardy (dwustronne tablice reklamowe umieszczane na dachach kiosków), świetlne neony, reklamy pneumatyczne (dmuchańce), sandwiche (umieszczane na słupie oświetleniowym), stripy (podświetlane kasetony), mobile (montowane na przyczepie samochodowej) czy infoscreeny (duże ekrany telewizyjne).
Jako doświadczeni producenci reklam wiemy, że każda reklama zewnętrzna, niezależnie od swojej formy i wielkości, musi spełniać pewne normy prawne. Powinna być wykonana zgodnie z regułami sztuki budowlanej i aktualnymi przepisami. Przy jej montażu należy mieć też na uwadze kwestie estetyczne. Przede wszystkim reklam nie umieszcza się na budynkach zabytkowych, jeśli mogłoby to spowodować ich uszkodzenie. Dodatkowo w Polsce jest zakaz umieszczania reklam o treściach szowinistycznych czy nacjonalistycznych. Reklamy zewnętrzne nie mogą wprowadzać konsumentów w błąd czy odwoływać się do przesądów. Zabronione jest umieszczanie takich reklam na ogrodzeniach cmentarzy i w ich pobliżu. Nie należy ich stawiać w bliskim sąsiedztwie miejsc pamięci narodowej i pomników przyrody.
Reklama outdoor ma sporo zalet. Przede wszystkim jest ona w stanie dotrzeć do bardzo szerokiego grona odbiorców. To reklama o prostym przekazie, która cechuje się wysokim współczynnikiem kontaktu, jest bowiem cały czas widoczna. Tym samym jest skuteczna i relatywnie niedroga. Nie da się jednak ukryć, że reklamy zewnętrzne budzą spore kontrowersje z punktu widzenia zagospodarowania przestrzeni. Rzeczywiście stanowią one dość mocno ingerencję w krajobraz, co widać w największych miastach. Niektóre z nich są też uciążliwe np. dla kierowców czy osób mieszkających w pobliżu. Stąd też są miejsca, w których stosowanie dużych reklam zewnętrznych zostało zakazane.